Cdem21 çok şükür benim öyle sorunum yok bir kere düşük yaptım bu sefer daha temkinliyim geçen hafta perşembe gittim keseyi gördük perşembe yine gidecem doktor bebeği görürüz kalp atışını da duyarız dedi hem heyecanlı bir bekleyiş hem korkulu bir bekleyiş içindeyim size de geçmiş olsun inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza🙏