Ben ankara şubesine gittim asla bi işe yaramadı kandırmaca resmen!Garanti ettikleri ölçülerde bile incelme olmadı,zaten seansa başlamadan size kağıt imzalatıyorlar hiçbir yerde karalama kötü şeyler yazılırsa hukuki işlem için .Yani gittiniz işlem yaptırdınız ve sonuç alamadınız yapabileceğiniz hiçbirşey yok sırf İnstagramdan falan da yazılmasın diye kağıt imzalatıyorlar işte