Sema0010 Merhaba devlet hastanesine doğum yapanlara soruyorum Doktorunuzu kadın seçtiğiniz zaman dogumdada o doktor giriyor değil mi yani erkek asistan vs biri oluyor mu? Ben devlet düşünüyorum ama erkek girmesini istemiyorum hassasiyet var mı bu konuda?
FatmaNur_27 Sema0010 tabiki yok siz doktoru seçebilirsiniz ama asistanlar erkek se degistirme gibi bir lüks yok doğum yapmadım ama yapan çok var çevremde
Kzncbsra Sema0010 anestezi uzmanları genelde erkek oluyor kadin doktor giriyor ama erkek asistanda cok
Gizem260 FatmaNur_27 ben devlet hastanesinde doktor da seçilmiyor diye biliyorum mesela gece gittiğiniz kim nöbetçiyse o giriyor
Gizem260 Sema0010 öyle birşey yok devlette sürekli muayene olduğunuz doktor bile girmiyor doğuma siz seçemiyorsunuz yani şansınıza o an kim nöbetçiyse o giriyor
Sema0010 Sağolun kızlar Sezeryan olsa çok sorun etmem ama normal doğumda ben açıkçası rahat edemem erkek varken
Cansu1- Sema0010 özel de bile hiç erkek olmadan ameliyat olamazsın. Sen anestezi doktorunu teknikerini hemşireyi seçemezsin sadece doktorunu seçebilirsin.
TinyBabys Sema0010 o gün hangi doktor nöbetçiyse o doktor giriyor. Ama bir iki defa kontrole geliyor. Ebeler doğum yaptırıyor. Benim öyle olmuştu.
dml33 Sema0010 özelde bile doktorunu seciosn ama ameliyata birsuru kişi girio anestezi uzamnim erkekti 1 tane erkek hemşire bitanede yardimci gibi bi erkek vardı sondayı takmıştı hatta inş bida gormem onu demistm😅hala aynı hastanedeyms 1 ay somra dogumum var gitmemis
Cananyildiz Sema0010 doğum yaptığın zaman o an hangi doktor varsa doğuma o giriyor. Yani sen normal muayene icin doktor secip randevu alabilirsin ama doğum da o doktor olmuyor hangisi denk gelirse artık. Asistan hemşire vs birsuru kisi var erkek var mutlaka
ozgurum10 Sezeryan ameliyatta kendi doktorumuz gün verdiği için kendi doktorumuz ameliyat etmiyor mu ?
Verasmommm Sema0010 valla benim duyduğum devlet hastanelerinde doğum yapanların hiç birinde kendi doktorları denk gelmemiş özelde yapanlarda bile bu şikayeti duydum sizin gittiğiniz zaman doktorunuz varsa ancak o şekilde girer ve doğumlardan o sorumluysa devlet hastaneleri bu konuda biraz bodoslama
Busra_35 Sema0010 muayene olduğun doktor bile değil nöbetçi hangi doktorsa o giriyor, zaten asistanlar stejyerler derken odaya kaç kişinin girip çıktığını bile anlamıyorsun 🤷🏻♀️ bende erkek doktor 1 kez muayene için girdi, onun haricinde hepsi bayandı.
Hilalya35 Busra_35 benimde aynısı bir tane erkek vardı oradaki kadın doktorlardan daha iyi davrandı sankinlestirdi utanma dedi bu yaptiklarin normal diyerek beni rahatlattı o dedikten yarım saat sonra öz güven geldi dogurudm 😊