Mtzkuzum Nisak yanına sade nescafe ve bitter çikolata al bol bol iç agrı kesici niyetine doktorlar söylüyor zaten. Bide agrım var diye yürümemezlik yapma yavaş yavaş başla yürüdükçe azalıyor agrılar. Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Cizi-kraker Korkacak hiç bir şey yok öncelikle Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğini inşallah 🤲🌷🧿daha kolay toparlanman için bol bol yürü ameliyat sonrası senin sormak istediğin bir şey varsa burdayim
Nisak Mtzkuzum Cizi-kraker tesekkur ederim 💖sütümüz hemen geliyor mu cok merak ediyorum Mama ve göğüs pompası almadım cantama sizce almali miyim
Mtzkuzum Nisak benim sütüm hemen gelmişti ama bebeklerin hemen memeyi kavrama gibi becerileri olmuyor bazen benim kızım 400gram zayıflamıştı hemşireler emzir emzir dedikleri için şimdi tekrar hamileyim mama ve biberonu yanıma alırım en azından aç kalmasını önlemiş olurum
Cizi-kraker Nisak benim 4. Gün gelmisti hastane hemşireleri.o süre zarfında mama ile beslediler o biraz da kişinin bunyesiyle alakalı sezeryanla yapıp hemen sütü inen de var bence gerek yok duruma göre hareket edersiniz