Kubradoguhan Hayırlı olsun, sağlıkla ilerlesin. Hiç sorun olmaz korkmayın. Hepsi hurafe, halk ağzındaki inanışlar. Ben tüp bebek annesiyim, ilk 2 kontrolüm hem vajinal oldu. Asla tereddüt etmedim doktorumun bilgisinden, muayenesinden. Korkmadım kaybederim diye. Bilime güvenin, güvenilir olmayan bir şeyi bir sağlıkçı yapmaz. 🌿