yldrmervee Gizem0650 cuma günü 37+2 oluyorum doktorum gel gün vericem dedi tahmini olarak 18 yada 20 sinde alıcam dedi ben 18 inde istiyorum bakalım:)
Tazeanne0134 Gizem0650 4 cm açılma ile 39+5de doğum yaptım canım oğluma su anda 38+0 haftalık hamileyim 19 mayısta sezaryen olacam drla konuşup inşallah
Gizem0650 Hepinize çok tşk ederim cvplariniz için bende 35 de kontrole gitcem ins ozmana belli olur☺️