Ya bu enfeksiyon illeti ile başım belada ne yaparsam yapayım asla düzelmiyor 35+3 haftalık hamileyim 26. Haftamdan beri yüksek enfeksiyon var ve asla geçmiyor öncesinde de vardı ama bu kadar yoğun değildi 26 dan beri aşırı yüksek çıkıyor bütün tahliller kaç tane monurol vajinal fitil ve antibiyotik kullandım geçmiyor.. Bugünde test verdim doktor tam ilaç yazacaktı bende hepsini yeni kullandım ona rağmen artıyor dedim diye idrar kültürü istedi bu defa ordan bi sonuç alırım umarım 🙄
Enfeksiyon için önerisi olan var mı? 😑