Merhaba arkadaşlar .. hatırlayan olurmu bilmiyorum ama bana 13+3de kız denilmişti bende resmini buraya atmıştım burdada bana 70% kızlar kız demişdi .. ama bugün 17+1 de erkek olduğunu öğrendim 💙 ilk gebeliğim zaten benim için farketmiyordu ama insan yinede merak ediyor .. hamile kaldığım günden beri erkek hissetdim öylede oldu 🥰 demek ki neymiş, yanılma ola biliyormuş 😄 Allah hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin 🙏