sevgitekes Evet gerçekten kilosu falan çok güzel ben de ne bulduysam yedim ama sanırım bebeğin bünyesi belli ondan yukarı çıkamıyor hatta kendime kızıyorum biraz daha mı çerez badem kaşar falan yüklenseydim ama sonra doktorum diyor ki herkezin bünyesi belli olduğu gibi bebeklerin ki de belli bir yere kadar alırlar kiloyu