Rstasar Kizlar selam 12. Haftamdayim dr a gittim cinsiyetini soyledi %70 erkek dedi ,bacaklari ayrikti belli oluyordu bir cikinti var klitoris de olablr ama yok sanmiyorum ya %70 erkek dedi ..ama ben emin olamadim alisveris yapmak istiyorum artik :(( sizce degisirmi sonradan ??
Selim_Alparslan Canım çok erken daha bende 12. haftadayım ama bugün gittim hiçbir şey net değildi 14. Haftaya kadar bekle bence daha erken hem alışveriş için😇 Benim doktorum tahmin bile yapmıyor En erken 14. Hafta dedi
Bty7 Benim 20. Haftamda ancak gösterdi cinsiyetini, onda da emin olamadım ama yine de gidip aldım pembeleri. Yani sizin için çok erken şu an almayın derim :)
Agg0207 Banada erkek demişti 12 haftamın sonlarında bacak arasına kordon girmiş aslında sonradan kız oldugu anlaşıldı 21. Haftada ögrendk
Rstasar Agg0207 ayy o kadar bekleyemem yaaa insanin biseyler alasi geliyor bide ilk cocuk :(( bekliyim bari napiyim
Selim_Alparslan Rstasar canım sağlıklı doğsunlar inşallah onlar alınır 👼🏼 Bizde çok hevesliyiz öğrendiğiniz andan beri bir şeyler bakıyoruz ama alamıyoruz 20. Haftadan önce almak istemiyorum
Hulyaaaaa75 Rstasar bende senn gbiyim ama suan 20+4 oldk hala ogrenemedm halla bsey alamadm 🙈 persembe gnü ayrnrlıda oğrencem inşaşllah😍