Diş çıkıyor olabilir, atak dönemi olabilir, bu aralar hava değişken etkileniyor olabilir. Panik yapmayın. Benim de bebeğim 18 aylık böyle süreçlerden çok geçtik. Doktorun dediği sürekli teklif edin ama asla zorlamayın yemesi için. İlerde tiksinmeye sebep oluyor ya da hiç yemiyor.