Kizlar sigortasi olmayan ailelerin cocuklari devket tarafindan saglik sigortasi yapiliyor diye biliyorum esimin isyeri var bağkurlu bazen odemeyi unutuyor şapşaloz tamda hastaneye falan gittigim aya denk geliyor😅😅😅 kizimi o sekilde sigortali yapabiliyormuyum herhangi bi basvuru yapmam gerekiyormu ayrica 🤔