dml33 mirayveannesiii bn biberon temizleyicisiyle kaynattım sagma makinasinin biberonu falan sararmis gibiydi tertemiz olms sonrada normal suyla kaynatm duruladm soğuk suyla
mirayveannesiii vgc ben yaklaşık 3 ay staj yaptım doğumhane de doğumlara falan girdim, o yüzden çok bi korkum yok kuzum🥰 inşallah tek nefeste su gibi doğurursun miniğiii