Merhaba kizlar 20 haftalık olduk. Akdeniz anemisi yani taşıyıcı kansızlık var bende. Fakat iki hafta önce kadın doğum doktorum demir ilaçlarına kan ilaçlarına başlamamız lazım dedi ve ben de başladım. Biliyor Talasemi oldugumu. Bugun de sağlık ocağına gittim karaciğer enzimlerim yükselmiş. Sağlık ocağındaki doktor sen taşıyıcısin ilaç kullanmamalisin karaciğerini bitirir sana ezbere ilaç vermişler. Dahiliyeye sormadan kullanmamani öneririm dedi. Çok arada kaldım. Talasemi olup da kan ilacı kullanan var mı ?