Hanimlar, az önce meragimdan internete baktim, ben gundelik hayatimda soya sütü tüketirim, normal sütde icerim ama bunuda severim. Zararlimi yararlimu diye bakarken belcika sitelerinde fazla kullanimin zararli oldugunu söylerken türkiye siteleri aksini söylüyor. Bir bilginiz var mi?