Selam Kızlar. Ya 3 günlük bebeğim var çok güzel emiyor maşAllah ama dünden beri o emerken sanki benim canımdan can gidiyor aşırı ağrıyor göğüslerimin ucu yara oldu. Emzirmiyorken de çok sızlıyor. Lanolin diye krem kullanıyorum dünden beri ama henüz faydasını göremedim. Ne yapabilirim?