tugbakya Merhaba kızlar. 35+0 bugün kontrolüme gittim. Çok şükür her şey yolunda. Gebelik şekerim var kilosunu önemsiyorum bebisimin. O da haftasıyla uyumlu şükür. 2600 gr 48 cm. Sizin bebislerin kilosu nasıl?
Fatma1hiranur tugbakya 35+4 günlük 2150 gr 45 cm canım 2 hafta geriden geliyoruz biz🥰 bugünümüze çok şükür 🤲🤲
Deniz2961 tugbakya dün gttim 35+4 olmam.gerekirken 34+5 çıktı 2500 kilosu 46 cm.boyu dünden beri cnm.skildi nie geride kaldı ki
Eslemmiraaa tugbakya bugun gittik 33.hafta 1 hafta geriden geliyor kilosu minyon bir beniş olacak minik kızım 1900 gram 43 cm de boyu var
tugbakya Fatma1hiranur çok geri değil ki masallah sağlığı yerinde olsun. Benim de tam tersi 10 gün ilerideydi şekerim de olunca çok kafaya takmistim irilescek bi sıkıntı olacak erken dogum olacak diye. Bence gelişimini tamamladiktan sonra kilosu fazla olunca iyi olmuyor illa. Allah sağlıkla kavustursun
tugbakya Deniz2961 Canım geri değil ki normal geldi bana. Çok iri bebek de iyi değil. Vaktinde gelsin Gelişimini tamamlasın yeter yani. Dert edecek bisey yok bence bebeginin kilosu normal.
tugbakya Deniz2961 bence ilk kızınız biraz tombik doğmuş masallah 😊 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
yarenaygk34 32+4 de gitmiştim 2150 demişti 35 olduk bende haftaya gidicem boyunu söylememişti ama 35. Haftayla uyumlu demişti ben uzun değilim ama eşim uzun boylu dayısı uzun abisi de uZun doğmuştu sanırım normal kiloda ama uzun bir bebek olacak
tugbakya yarenaygk34 Ne güzel iste. Benimkinin de boyu uzun olacak gibi ☺️ Ben de eşim de uzunuz. Sağlıkla doğsunlar İnsallah
Gzmpyrz tugbakya ya bende bugün 34+3 üm bebeğin kilosu 2730 gr 46 cm biraz fazlaymış ama şeker falan yok bende kendimde sadece 9 kg aldım
tugbakya Gzmpyrz şekeriniz olmasa bile bence beyaz unlu şekerli gıdalara biraz dikkat edin. Bence iki üç haftaya düzeliyor. Benim de 32. Haftamda 2300 gr dı. 10 gün kadar ilerideydi. 35de bugün 2600 tam haftasıyla uyumlu çıktı.
tugbakya Esra13345 Canım bu son haftalarda çok güzel kilo alıyorlar. Bence hiç canını sıkma. Çok kilolu bebek de iyi değil. Boyu da önemli birde minyon da olabilir.
Gzmpyrz tugbakya zaten tüketmem de ama ben çok tahin pekmez yeşil mercimek muz kuruyemiş yumurta peynir tüketiyorum belki onlar kilo yapıyordur
Merve-0535 tugbakya 35+3 de gittim. 2540 gram, 45.5 cm di kızım 🌸💕🌿 doktorm haftası ile uyumlu, çok iyi dedi 💕🌸