Aleyyo-09 Kızlaaar 37+6 dan selamlar bu Perşembe günü 38+2 de oğlumaaa kavuşuyorum, önerilerinizi , tavsiyelerinizi alabilir miyim 🤰🏻 Var mı bu Perşembe doğuracak olan başka hamiş 🤰🏻❤️☺️😍
Durulay3 Aleyyo-09 bence uyu dinlen kuzum sağlıkla gelsın hecanını anlıyorum ama dınlen bol bol hazır ol güç topla hersey olacağına varır pozıtıf düşün hersey güzel olcak çocuğuna kavuşacan ne güzel sağlıkla gelsın inşallah bende sesryan oldum şimdi 2 bcı çoğuma hamıleyım çok şükür hersey güzeldi seninde öyle geçer umarım korkma sakın 🥰😘
Afro-dit Aleyyo-09 spinal olacaksa sezeryanin, sezeryan sonrası başını çok oynatma ağrın olmasın gaz cikaramayanlar oluyor yanına kimyon al Rabbım hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin çok güzel geçsin inşallah
Aleyyo-09 Edadrmz ay banada yarın alalım dedi ama sonra boş yer yokmuş Perşembe’ye aldık 🙈❤️ Sağ sağlim doğuralım kucaklarımıza alalım canım çok heycanlıyım ben ne yapacağımı bilemez oldum☺️
Edadrmz Aleyyo-09 ayy bende öleyim uykularım kaçtı resmen doktora sadece sabah en erken saat dedim 9 da alıcaklar 7.30 da burda ol dedi bu gece naparım nasıl yatarm hiç bilmiyorm 😂 hepsi sağlıkla doğsun sağlıkla gelsinler kucaklarımıza inşallah🙏🥰
GizemSnr Bende 19 Mayıs perşembe sezeryan olucam inşallah 🙏🏼 Heyecan dorukta tabi korkuda umarım sağlıkla kavuşuruz beneklerimize 😂