Elfidam Merhabalar. Oglenden beri gecmeyen ama sideetini de artirmayan bel ve kasik agrim var. Doktora da gittim nst ye soktu sancim 40-50lerde 2 sefer cikti. Acilmaya bakmadi. Uzandim uyudum ama bel agrim hala var. Sizce neler oluyor ne yapayim bilemedim ilk gebeligim. 36+4 hf
Bahar54 Elfidam buyuk ihtimal usutmussunuzdur. Sancilar 90 civarinda olmadigi surece dogum basliyor denemez. Benim kac haftadir 100 leri bulan sancilarim cikiyor ama doguramadim 39+1 iz bizde.
Selintrkn Elfidam bende aynı dertten post açtım sabahtan beri benimde aynı düzeyde ağrım var akıntım çoğaldı ishal oldum
Elfidam Kizlar dogumun baslamasi icin illa nişan yada suyun mu gelmesi gerekir ? Cidden bel ve kasik agrim var Üşşüttum mu acaba gece balkon kapisini da acik yatmistim ama sabahında birseyim yoktu
Elfidam Bahar54 Selintrkn Bacaklarim hissislesti karnimda kasiliyor arada Nisan ve su gelmeden de sanciyla bebek dogabiliyor yani
Elfidam Selintrkn bende akinti yok ama diger belirtiler yokluyup duruyor su an Adet agrisi gibi belimdeki agri.
Elfidam Bahar54 yine gidicem doktora valla karnimda top gibi sivrilesiyor bel agrisida girip cikmaya basladi
HandanOsman Elfidam canım merhaba beni hatırladın mı rahim ağzı yetmezliğim vardı. Senin de öyleydi. Bende şu anda aynen bel ağrısı çekiyorum ama kaşıklarımda yok. Birde akıntım var ama renksiz ve kokusuz anlayamadım.
Elfidam HandanOsman akintinda bi sorun yok gibi valla ben hastanedeyim geceden beri. Sancim vardi serum bagladilar. Nst de tik yok benim bebiste. Nst den cikiyoruz harektleniyor
Elfidam HandanOsman boynuna kordon dolanmis mi yanindan mi geciyormus iki doktorda farkli bisi soyledi. Nst ye girdigimde de kalp ritmi hep sabit yani uyku modunda cikinca kordondan suphelendiler sanirim sezeryana alacaklar 🤷♀️
HandanOsman Elfidam bende geçen hafta gene yattım hastahaneye 1 gün kaldım nts de sancı var ama bende yok. Dün gittim gene nts de sancı çıktı ama bende yok😂 Doğuma 28 gün kaldı en azından erken Doğum riskini atlattık.
Elfidam HandanOsman Evet benmde 23 gun kalmis 😃 ne zamandir bakmiyordum şafağa😂 O sanciyi cekmeyipte nst de cikmasi iyi birsey mi bilemedim ki 🤷♀️ Ahri esigiyle alakali mi acaba. Cunku ben ne zaman agri ceksem nst de 50leri vuruyor