Ben suni sancıyla doğum yaptım. 5 cm açılma ile gittim su gelişiyle. 12:00 civarı suni sancı verildi. 17:40 da kucağıma aldım. Normal sancı çekmedim bilmiyorum ama bence sancı sancıdır. Zordu, evet çok zordu. Bir yandan da midem bulanıyordu 😂kusma kabı istedim doğumda bile 😂kucağınıza sağlıkla alın inşallah. Geçecek, çok sürmeyecek ve çocuğunuzu kucağınıza sağlıkla alacaksınız inşallah