annesinin_beybisi ürünlerin hepsini iade mi etmek istiyorsunuz doğru mu anladım bilmiyorum ama uygun şekilde sizde paketleyin gözlüklerin zarar görmeyeceği şekilde iade talebi oluşturup gönderin sadece poşeti açıldı diye kabul etmediklerini hiç görmedim, sıkıntı yaşamadım. Sorun olmaz yani ☺️