Ozgeneco arkadaşlar bunlar normal şeyler çünkü nedeni vücuttaki artan kan miktarıdır. Bu kan dolaşımına uyum sağlamak için böbreklerin en sonunda idrar kesesine gidecek fazladan sıvı üretmesi gerekir. yani bu konuda yapabilecek bir şey yok. Su içmek faydalıdır her zaman vücut susuz kalmaz