Aysegulll bende 22. Haftamdayım. Beğendiğim şeylerin indirimlerini takip ediyorum, mesela kışlık beğendim diyelim ona göre ay hesaplaması yapıp alıyorum. Birden alınca çok gibi görünüyor yavaş yavaş almak daha mantıklı ilk 0-3 ay zıbınlar ve penye alt-üst takımları çok gider diye düşünüyorum. ben bunları aldım.