buse_2695 Hamileliğinde gezen motor binen hamileler var mı aranızda motor kullanan ?? Bir problem olur mu ?
Sherry buse_2695 ben motor değil bisiklet (ki bence aynı gibi mantığı) konusunda youtube da prof dinledim istediğiniz kadar binin çocukla alakası yok bisikletin dedi. Ayrıca influcer zeynep var instada o da her gün bisiklet biniyorum dedi. İlk 3 ay değil ama sonrası için bildiklerim bunlar.
HeyMommy buse_2695 Benim motorum var. Aktif kullanıyorum ilk zamanlar bilmiyorken çok kullandım. Aslında bakıyorum sarsılması vs araba ile aynı. Tek kötü yanı koruyuculuğu yok kaza düşme çarpma anında. Bence 4. Aydan sonra binilebilir diye düşünüyorum düşük riski azaldıktan sonra. 7+1 iz şuanda ilerleyen haftalarda binerim diye düşünüyorum ☺️
buse_2695 Sherry biz eşimle biniyoruz motora tek sürmüyorumda sarsılanırmı bebeğim diye tedirgin oldum şuan 24+5deyim
Tasbebek Sıkıntısı var mıdır yok mudur bilmem ama bence kaza,düşme ve ihtimali yüksek olduğu için kullanmazsan daha sağlıklı olur canım
buse_2695 HeyMommy bazı doktorlar tek sakıncalı yanı düşme tehlikesi demiş yoksa sorun demiş ama ne bilim huzursun oldum etrafındaki naptın ne ettin sen diyince
buse_2695 HeyMommy kendimi tedirginde etmek istemiyorum sakınan göze çöp batarmış en iyisi dinlememek 🤌🏻
Gamzetkbss Sürekli olarak hergun merkeze inmek markete gitmek için 5-6 kere biniyorum bide buranın yollari berbat 38 haftalığım kendim sürüyorum motoruda
buse_2695 Gamzetkbss bizde şuan aracımızı sattık mecbur bi yere gidilecek olduğunda eşimin arkasına biniyorum o da bırakıyor bakıldığında arabaya bile binsen onun bile sarsıladığı zamanlar oluyor