Sibeltolga 35 günlük hamileyim daha bugün ağda yapmaya calıştım genital bölgeme yapamadım cok acıdı jilete karsıyım daha önce jiletle yaptım 6 7 aydır agda yapıyordum ne güzel bugün dayanamadım hiç tüy dökücünün içindede kimyasal var neyapsam siz napıyosunuz akıl verin lütfen
SenaElyakut Sibeltolga jiletle yapman lazım canım ama dikkat et kanatmadan yapmaya çalış öncesinde sabunlu su falan yap yumuşatsın
Esilaminel Sibeltolga makineler var sinbonun bayag kisaltiyor ufak makinesi 1 gunluk jiletli gibi oluyor tavsiye edeeim hem acisiz hemde hijyenik kesme ihtimalide yok...
BabyB Sibeltolga bende dün ağda yaptırdım normale göre daha hassas sanırım genital hamilelikte benimde acıdı biraz o yüzden ağdacım minik minik aldı çok rahat oldu.
SenaElyakut Sibeltolga içinde kimyasal var ve kokusu çok ağır insan normalde bile kullanırken midesi bulanıyo yani o kokuya maruz kalmamalısın bide vajinana sürüceksin sıkıntı yani kullanma derim ben