ol_cay367 bne devlette ki doktorumu sevdiğim için başka doktora gitmiyorum ama 2 doktor görüşü de almakta fayda var tabi ki suanlik herşey yolunda olduğu için başka bi doktora gitmedim kafa karisikligi şöyle oluyor özelde ki doktorum 2 kilo dedi devlet 1.5 kilo dedi vs gibi bı tarz şeyler okudum yada ozeldeki doktorum bebek sıkıntı var dedi devlet yol dedi haliyle karışıyor