Aytiii Malumunuz herşey çok pahalı, haliyle gereksiz eşya almak istemiyorsun.. Sorum tecrübeli Annelerimize-Anne adaylarımıza..ONLINE ALIŞVERİŞİNİZİ HANGİ SİTELERDEN TERCİH EDİTORSUNUZ. Neleri almak gerekli/gereksiz oldu?
nrsen Aytiii ben çoğunluğu havuzlu handan aldım müslinler falan 30-40₺ ydi battaniyeleri elbiseleri hastane çkışları çantası biberon emzik vs . Bazı bebek elbiselerni gidip lc waikiden begendm mağazadan değilde uygulama üzerinden satın aldım indirim kuponuyla. Odasını e bebekten aldm 250₺ Ye 50₺ indirm veriyolardı. Oda takımını alınca 2000₺ indirm kuponu verdiler ona da tüm sabundu kremdi yataktı temizlik ürünlerini anne yanı beşiğini o kuponla aldım.
deryarslan00 Aytiii canım o sana bağlı biraz iş yaparken ederken bence rahatlık sağlıyor görümcem ikinci olanın tipinde almıştı kolik bebekti ancak onla sakinleştiriyordu kolları dayanmıyordu bi süre sonra
Aytiii nrsen maşallah çok güzel, uygun almışsız. Ben araştırıyorumda galiba kıyafet gibi şeyleri civilden alıcam, kalitesini övüyorlar ve fiyatta uygun eşya trendyoldan alıcaktım, e-bebekte çook pahaya ya…aynı ürün trendyolda çok uyguna geliyor mesela
Aytiii Verasmommm ilinde farki buyuk dimi? mesela ben Bodrumdayim burdaki e-bebek el yakiyor eshyalarda
deryarslan00 Aytiii o tarz magazalar etiket üzernden her ile aynı fiyat verilir. Bende civilde çalıştm bi süre her ildeki magaza fiyatımız aynıydı evet ürünleri güzel civilin lcden falan da çesitli ve uygun :)
Verasmommm Aytiii o tabi ki fark ediyor büyük illerde ise hanımefendinin bahsettiği gibi bazı çarşılar oluyor ve uygun oluyor araştırmak çok önemli bebek büyüdükçe ihtiyaçları da büyüyor o yüzden açılmadan hareket etmek gerek
Aytiii deryarslan00 evimde kuchuk chok eshyada almak istemiyorum yataklarda zaten beshik var ama bu kuchuk ya, pratik olur dushundum..ama nekadar gerekli bilemiyorum
Aytiii deryarslan00 ben buyuk ihtimal civilden yapicam canim alishverishimi…e-bebekte yatagin fiyati en az 3000 tl aynisi internette 2000, 1500 de olani var..o yuzden e-bebek bana pahali geliyor eshyada
deryarslan00 Aytiii pusetin falan varsa gerek yok bence dediğin gibi yatak falanda var ama işte iş yaparken yanına getirmek istersen falan iyi oluyor sadece dediğim gibi sana kalmış çok gerekli değil bakarsn lazım olcak olursa aldırırsn 🙃
deryarslan00 Aytiii yani evet dediğim gibi civilin ürünleri de güzel o şekil yatak araba gibi şikayet bildiğim yok zaten garantili olnca yardmcı olurduk sıkıntıda da ama kıyafet falan yiğenlerime çok aldm biri büyüynce aynısını diğerinin rahat giydiği oldu
Aytiii deryarslan00 chox sagol canim malumatlandirdigim ichin..artik kesin civilden alicam…sizin bebeyiniz oldumu yoksa henuz hamilelik surecindesiz sizde? deryarslan00 evet en mantiklisi bebek olduktan sonra duruma gore deyerlindireyim ana kucagini
Aytiii deryarslan00 ayy ne guzell..hosh geldin aramiza ozaman canim🌸 Rabbim Kolay hamilelik nasip etsin..Saglikla kucagina al inshallah Amin🥰