MerveEbru üç hafta önce şeker yüklemesi için gittim Cemil Taşçıoğlu’na birincisi randevu aldığınız doktor değil adını bile bilmediğiniz ünvanı bile meçhul biri oluyor ve o bakıyor ikincisi sanki o bana ben ona mecburmuşum da bu randevu da sırf sistemi kandırmak için alınmış usulü bir şeymiş de ben öylesine gelmiş gitmişim gibi asla hiçbir açıklama yapmıyor, ekranda ben bebeğin haftasıyla uyumsuz olduğunu görüp açıklama yapar diye bekliyorum tık yok üstümü giyim tık yok reçete yazdı tık yok dayanamadım bebek haftasıyla uyumsuz çıktı değil mi dedim evet dedi sadece “evet” üstelik bebek 17 gün geri görünüyordu öyle üç gün beş gün değil. Sebebi nedir dedim bilmiyoruz olabilir böyle şeyler şimdi git şeker yüklemeni yaptır iki hafta sonra gel dedi benim bebeğim tüp bebek, şimdiye dek her şey normaldi napmam lazım dedim vitaminini kullan yapacağın bir şey yok dedi ve öteki hastayı aldı içeriye. En azından bir sorun görüyorsa üstlerini çağırmasını ve beni aydınlatmasını bekledim ama ben dikkatli bir insan olmasaydım bebek geride bile demeyecekti.