39+2 bugün muayeneye gittim nst de sancım çıkmadı suyu normal bebeğimin,herşey yolunda ama keyfi yerinde galiba gelesi yok 🤷ne zaman gelecek diye sabırsızlanmaya başladım bi de kız erken gelir derler😅nasıl başlar bu doğum hurma yiyorum günlük,yürüyüş yapıyorum squat yapıyorum ama hala tık yok galiba ne yaparsam yapayım bebeğe bağlı gelip gelmemesi