Bfbfbfe 5 eylül de Doğum yaptım bebegım de sarılık oldu bugün kontrol vardı hala 17 ne yapacağımı şaşırdım 18 olumcamyatıs dedı doktor
seymen Bfbfbfe Doktor ne önerdi peki? Bol bol emzirmen gerekiyor. Kaka yoluyla ataacak onu. Sık aralıklarla emziriyor musun?
seymen Bfbfbfe Doktor ne önerdi peki? Bol bol emzirmen gerekiyor. Kaka yoluyla ataacak onu. Sık aralıklarla emziriyor musun?
Meloirmak Bfbfbfe kesinlikle beyaz florasan Işık’ta yatirin ve sarı renk kullanmayın benim oğlumda uç aya yakın çektik İnan’ın bol bol emzirin gerekirse az az mam verin acayip uyku yapıyor sarılık iki saate bir uyandırın
Bfbfbfe Sütüm var benı almıyor kendımı sagıyorum onu ıcıyor 2 gün önce 17 çıktı 2 günde 1’65 gram almıs doktor bu ıyı bırsey dedı sureklı yedir dedi 2 gün sınra gel dedı
Mombaby Aksamlari da beyaz isikta yatırın yani isiginiz acik yatin birde sekerli su verin derler ama siz bilirsiniz. Aynen sık sık emim kaka yoluyla atmasi lazim gunduzleti güneş alsin bide vucudu 5 10 dk da olsa