Edanurkeskin D vitamini hangi marka kullanıyorsunuz ben 1 aydir folik asit kullaniyorum d vitaminide lazımmış kullanan var mi
Deletedmom2265 Edanurkeskin Bana doktorum Coledan D damla kullandırıyor 30 haftalık olduk 3.kutu bitecek
12siradanbiri Edanurkeskin ben gebe degilim doktorum verdi yaklaşık 3 aydır falan kullaniyorum dusuk olduğu icin gunde 6 damla COLEDAN-D
Deletedmom2265 Edanurkeskin Doktorunuz başlamanızı söylediyse eczacınıza söyleyin uygun olanı verir ☺️
12siradanbiri Edanurkeskin d vitamini fazla alındığı zaman yorgunluk yapıyormus, alınabilir ama bi baktirip oyle alın dahiliye bakar, doktor yazarsa uyguna alirsin,bu dedigim vitamin 55 mi neydi recetesiz