zeynepdurunun_annesi Kızlar bebeqon dan 12 li hastane çıkışı yaptırmak istiyorum. Baskılar resimde çok güzel canlı duruyor. Daha önce oradan alan oldu mu resimde göründüğü gibi geliyor mu?
Deletedmom_110 zeynepdurunun_annesi Ben baskı sevmediğim için nakış aldım betusunhediyelikleri sayfasından nakışlı daha hoş duruyor benim tercihim💗🌸
Rumuz_07 zeynepdurunun_annesi bende yeni sipariş verdim 8 iş günü demişlerdi sanırım gelmesini bekliyorum🙄
ipekveatlas zeynepdurunun_annesi Deletedmom_110 Rumuz_07 ben aldım kızlar içiniz rahat olsun baskı olmasına rağmen yıkadım ütüledim giydirdim bişey olmadı bizim bebeye biraz büyük geldi yalnız kalıpları 3 aya kadar olcak sekilde
zeynepdurunun_annesi Rumuz_07 geç gelsin de güzel gelsin gelsin sıkıntı yok baskı kalitesi nasıl acaba
Rumuz_07 zeynepdurunun_annesi fotoğraflarda canlı ama illaki matlık vardır 30 derecede yıkadığını söyledi burda bir annemiz aklınızda olsun sipariş verirseniz
zeynepdurunun_annesi EEizm hobidik vardı benim takip ettiğim aslında ordan alıcaktım ama çok ilgisiz olduklarını okudum burda :/
EEizm zeynepdurunun_annesi Orasi da olmaz o zaman. Bir arkadaş betusun hediyelikleri sayfası yazmış. 10 ’li için 390 fiyat verdiler. Fiyat olarak nasıl ki?
EEizm zeynepdurunun_annesi Kumaş kalitesi nasıl? Bir de hep isimli gördüm. Isimsiz yaptırmak istiyorum
mucizebebek2010 Bende yaptırdım baskısı ve kumaşını gayet beğendim zaten 2 3 ay ancak giyiliyor çok fazla bir ücret vermeye gerek duymadım o yüzden.
Hilaki54 Bende ordan siparis verdim kumasi ve baskisi guzeldi begendim.tek sıkıntı istedigim renkten biraz farklı geldi. Onun dışında sıkıntı yaşamadım