Merweee öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 3 gündür çekiyordum diş ağrısı kendi doktorumun verdiği izin kağıdıyla küçük bi operasyon yapıldı antibiyotik ve ağrı kesici verdiler biraz hafifletti yoksa dayanılacak gibi değildi. Bunların haricinde birde çay bardağı kadar sirke 1 sarımsak at içine hafif ısıt soğuduktan şonra gargara yap uyuşturuyor rahatlatıyor biraz da olsun dene