Kızlar pazar günü akşama doğru kahverengi leke geldi. 38+4 tüm o gün bu arada. Ağrım sızım yok diye bekleyeyim dedim. Gece 3 te sancıyla uyandım. Dörde kadar bekledim sancı sıklaşmaya başladı. Dört buçukta acile gittik. Nst ye ultrasona falan aldılar. Alttan açılmama baktılar. Nişanın gelmeye başlamış Açılman başlamamış deyip gönderdiler. Kanama olursa suyun gelirse sancılar da çok sıklaşırsa tekrar gel dediler. Çok sık değil ama pazardan beri sancılarım devam ediyo. Leke de gelmeye devam ediyo. Böyle bi durum yaşayan var mı ne kadar daha beklerim tahmini ? Sancılar zorluyo çünkü. Bi yandan herkes ayaklandı geldi boşa bekliyorlar. Gelmekten vazgeçti de haftasını mı bekleyecek acaba diyorum şimdi ?