Merhaba kızlar aklıma takılan bir şeyi sormak istiyorum dün çift çizgi görür görmez hastaneye gittik doktor keseyi gördü 0.80 cm dedi hayırlı olsn dedi 2 hafta sonra gel kalbini dinleyelim dedi kan testinde bugun verdim merak ettiğim 4+5 Ken kese hemen gözüktü ilk gitmemde acaba 4+5 den bebişim daha büyük olabilir mi ki ya da normal mi ilk gebeliğim linçlemiyin lütfen :(