Kızlar ben ilk kızımda da çok yaşadım hep ilaç kullandım yine kullandım geçmişti fakat gene olmuş alttan muaynede anlaşıldı :( ve ben 31haftalık iki hafta da gelişim geriliği ve 930grm doğum yaptım bunu yazmamın sebebi lütfen enfeksiyon varsa ihmal etmeyin ben ihmal etmedim düzelmişti ama birden çoğalmış ve enfeksiyon tetiklemiş doğumumu:( kızım küvezde dualarınıza talibim