Pitircikk Selam kızlar 🙋🏻♀️ Ben 2020 nisan ayında sezaryen oldum ve oğluşum doğdu 💙 şimdi 12 haftalık hamileyim ve normal doğum istiyorum. Henüz kendi doktorumda konuşmadım ama Çakmak Erdem hastanesinde ssvd destekleyen yapan doktor var mı bilen var mıdır ?
Merrygirl Pitircikk doktordan önce ssvd araştırmanı adım adım neler yaşayabileceğini ne tür risklerin olduğunu araştırmanı öneririm canım bende senin gibiydim bir zamanlar 🤷🏻♀️
Pitircikk Merrygirl evet aslında risklerini okudum araştırdım. Sezaryenden sonra çabuk toparlanmıştım ama bu sefer hem oğlum küçük hem yeni bir bebiş ikisiyle birlikte sezaryen ağrısıyla nasıl ilgilenicem korkusu sardı.
Merrygirl Pitircikk benimde ilk doğumumda annem vardı bunda 35 haftalığım bir tek eşim ve 3 yaşında oğlum yanımda olacak 🤷🏻♀️ Bende bu sebeple çok istedim ama riskler çok daha ağır bastı bu konuda tek doktorla kalmayın ben öyle yaptım farklı hastanelerden farklı doktorlar hatta ebe ve hastane hemşireleri ile bile görüştüm ssvd vazgeçtim 3-5 gün evde rezillik çekeriz ama o riskleri almaya değmez iyi düşünün hakkınızda hayırlısı olsun
Pitircikk Merrygirl çok teşekkür ederim uyarınız için benim de aklımda 2-3 doktorla görüşmek var. Onların da fikirleri doğrultusunda karar vereceğim inşaallah. Allah yardımcınız olsun az kalmış doğuma hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşaallah 🤲🏻❤️
Pitircikk Dark normal doğum muydu sizin, Gülçin Hanıma gidiyordu kardeşim o da memnun ama ikisiyle de görüşürüm bilgi almak için 😍
Dark Pitircikk normal başladık ilerlemeyince sezeryana gecmek zorunda kaldık. Benim suni ile başlatıldı gebelik koleztazi olmuştum durumum farklı biraz. Ama Zeynep hanımin sayesinde 2 kez tehlikeyi problem yaşamadan atlattım sağolsun. Gülçin hanım önceden Çamlıca da idi cakmaga geçmiş demek ki. Eşi de orda çocuk doktoru onu da tavsiye ederim 🌸
Pitircikk Gulfemsultan yok henüz bilgi alamadım, kardeşim orada Gülçin Hanıma gidiyor. Sonraki kontrolünde soracak Dr. Hanıma. Ben de North Clinic beykozda devam ediyorum çarşamba günü kontrolüm var doktoruma soracağım ssvd yapabilir miyiz diye