@aslhansrc1 28+2 haftalığım ben de cuma günü 50 gr içerek yaptırdım, 193 çıktı. Max. 140 olması gerekiyormuş🤷♀️ Diyetisyene gittim 3 ana 3 ara öğün beslenme programı çıkardı. Sabah, öğle, akşam açlık-tokluk şeker takibimi yapıyorum☺️☺️ Artık daha dikkatliyim 🙃