mrcmrc1903 Açlık kan şekeri 78 tokluk kan şekeri 156 çıktı şeker yüklemesi testi sonucu. Bu durumu yaşayan annelerimiz tecrubelerini paylaşabilir mi? Biraz moralim bozuldu🥺
ESRAAA7 mrcmrc1903 merhaba korkmayin ablamin tokluk 250cikmisdi diät verdi doktor cok saglikli bi bebek aldi eline dikkat etiniz sürece hic bir sorun olmuyor bn tip 1sekerim kizim suan 2yadinda dikkkat edin doktorunuz diät verdiyse uygulayin Allhin izniyle saglikli alirsiniz 🤲🏻🤲🏻
mrcmrc1903 Gizem260 sizinki kaç çıktı. Aslında kilom vs çok iyi neredeyse hiç kilo almadım 26. Haftadayım çok şaşırdım böyle bir durum çıkınca. Kısmet🐥
ESRAAA7 mrcmrc1903 benim basdan oldugu icin genelde düsukle basladim ama sabahlari ac karnina 90-120 arasi kizim 4kg gecmisdi dogumda ama saglikli bisekilde aldim kucagim diät uygularsaniz sorun olmaz
Sokraveannesi Muhtemelen diyet verecek tek kötü yanı istedigini yiyememek ama dikkat edince bebeğe bir şey olmuyor önemli olan da o zaten ⭐
mrcmrc1903 1 hafta diyetten sonra bugün ölçtüm tokluk kan şekerimi 119 çıktı diyet işe yaradı başka bu durumda olan varsa moral olsun☺️