Mhtpkaya 98 le hamile kalıp 111 le doğum yaptım sezeryan oldum çok şükür bi zorluk yaşamadım tek önerim dikiş yerini kuru tutmaya diköat etmen göbeğimiz oldugu için dikiş yeri kapalı kalıp terliyo ona dikkat edersen Allah’ın izniyle bişey olmaz ben sürekli gazlı bez koyuyorum terlemesin diye