Aselmilaelif Mrb hamişler 27 haftalık hamileyim ve suyum geliyor hst gittim nst çekildim normal çıktı ve doktorum yatıs dedi ben de yatmadım 3 günlüğü 2.000 tl diye başınıza böyle birşey geldi mi hiç ne yapmam lazım benim kızlar 😔
Gulsunoyku Aselmilaelif canım başıma gelmedi çok şükür ama devlet hastanesine gitmeni öneririm kesinlikle riske atma derim geçmiş olsun
sudamlasi Aselmilaelif yatman lazım demiş doktor farklı bi hastaneye git universite hastanesine gidebilirsin mesela. Suyun geliyo mikrop kapabilir bebeğin