1minnkin-annesi Kızlarrrrr!!!! çalışan annişller kaçıncı hafta da izniniz başlıyor tam bilgim yok yardimci olur musunuz biz şimdi 32 haftamıza girdik???
Minnak34 1minnkin-annesi ben bankacıyım 32. Haftada 37 ye kadar çalışır aldım. Bu cuma son izne çıkıyorum
kereminannesiiiiiiiii 1minnkin-annesi tam 32 hafta olunca basliyor 37 olunca bitiyor doktordan gidip 32 haftalik olduğunuza dair rapor alip kurumunuza veriyorsunuz
Haticelisa 1minnkin-annesi 32 ye girdiysen ve bir problemin yoksa hemen calisabilir raporu alip is yerine vermen lazimm.. sonrasinda 37 ye kadar calisip 37de calisamaz raporu alip 16 haftalik izne ayrilicaksinnn.. zamanlarini kacirma sakin yoksa odeme felan problem yasarsin bilgin olsun
Merveynmz Haticelisa 16 haftalık izni toplu mu yazıyorlar yoksa her ay gidip rapor almamız mı gerekiyor
Haticelisa Merveynmz 32 de calisabilir raporu alirsan egerki 37 ye kadar.. ve 37nci haftada izne ayrilirsan toplu 16 hafta yaziyolar baska rapor almana gerek kalmiyor.. zaten 32 de gittigindede raporda su gun izne ayrilacak diye belirtiyolar
minigimiz Ben 13 haftalıkken sigorta girişim oldu suan 21 haftalıgım ödeme olmaz falan dıyorlar gec başlamış dıye bilgisi olan var mı
1minnkin-annesi Çok teşekkür ederim canlar bugün gittik aldik raporu yarın iş yerine vereceğim inşallah🤗