Kris Merhaba arkadaşlar aranızda sigara içen var mı aceba ben halea kullanıyorum ama az nikotin olandan kullanıyorum şimdi bırakmak istemiyorum ama bırakamıyorum bir türlü
Aysnrhner Kris yok ben hic kullanmadim bu zamana kadar canim keske sizde bebeginiz ve cocuklariniz icin birakabilseniz
Kris Aysnrhner iki günde bir paket kullanıyorum ama bırakmak istiyorum artık ama nasıl yapıcam bilmiyorum
Slha Dilekkkk bende 27 yim bnmde 26 dan beri sertlesiyo acile gttim nst ye bagladilar sancin ckmams dedi ama bnde magnzyum falan kullaniyorum kasilmalari onluyomus diyolar
Aysnrhner Slha anladim canim.bende kullaniyorum magnezyum ama bir tane sancı cikti 20 dk boyunca onh da cok önemsemedi doktor
Aysnrhner Slha 83 e yükseldi ama hemen dustu canim.bir kere oldu sadece anlayamadim cokta birsey hissetmedim
Slha Aysnrhner bnm 37 ye cikti bi kac kez ama doltr sancin ckmams dedi 27 haftaligim ben kucuguz daha bz ya insallh vaktinde sagliklica gelir evlatlarimiz