Doktorum kararı bana bıraktı 12 mayıs için sezeryan günü aldım ama iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum çatı muayenesinde çatın biraz dar ama zorlarız dedi birde bebeğimin karaciğerinde parlaklık görülüyor başından beri aşılama bebeğim. Riskler var normal doğum için dedi ama normali deneyebilirsin dedi kararı bana bıraktı bende bebeğime bişey olmasın diye sezeryan dedim günü de aldım ama kararsızım doktor neden net bişey söylemedi kafam karışık 38+0 ım açıkmam vs yok ağrım sancı yok bebek dönmemiş henüz çokda ağırlaştım ayaklarım ellerim davul gibi şişti dayanamıyorum da ama aklımda hala yanlış mı yaptım düşüncesi var 😔