Kkync Merhaba bayanlar . Kısmetse bebeğim ekim sonu kasım başı gibi doğacak . Genel ihtiyaçlarını aldım ama bazı kıyafetleri çok beğeniyorum kışlık . Almak istiyorum ama hangi beden alsam bilemiyorum . 6 ay mı 9 ay mı alsam ? Eşim de ben de bebekken şişmanmışız bize çekerse tombul olursa dar mı olur acaba 😅
sudamlasi Kkync 6-9 şeklinde varsa öyle alabilirsin bende almaya korktum alırım küçük gelir bide mevsime uymaz😂
Dyg34 Kkync biraz iri bebisse 3,6 ay al birde aldıgınız ayları hesaplayın mesela mesela 5 ay kışlık tulum alcaz diyelim ay olarak mayısa geliyor giymeyecek ona göre hesapla ben o hata yapıyordum biri uyardı asla aklıma gelmemişşti