Yarın kontrol olacak geçen cumartesi az kilo aldığı icin yarın tekrar çağırdı gerekirse sezeryan ile alırız dedi. Hep normal doğum istiyordum sezeryan olanlar düşünceniz nedir sezeryan olursa genel olmayı düşünüyorum. Doktorumda genelden yana . Olumlu şeyler duymaya ihtiyacim var ve cidden korkuyorum . Genel anestezi ne kadar sürüyor . Sonrasından ne bekler beni dikislerin çabuk iyileşmesini neler sağlar deneyimlerinizi merak ediyorum