hcrelmli Kızlar yaz için patikli mi yoksa patiksiz tulum mu almalıyım 3-6 ay? Boyu uzarsa vs patikli rahatsızı mı eder
CansuDRY hcrelmli Patikli kesinlikle kullanışlı değil. Çabucak küçülüyor. Onun yerine azıcık büyük alın, gerekirse paçasını kıvırın, çok daha kullanışlı.
Birgul hcrelmli patikliler bence 3-6 için kullanışlı olmuyor. Çünkü boyu uzayınca hareketini kısıtlıyo ve giydiremiyosunuz ama öbür türlü birazcık kısa olsa da en azından evde giydirmelik oluyor hemen iptale geçmiyor
Marrywollss Patiklilere ayaklar girmiyor zaten büyüdüğü için ben bugün kestim bi tanesini 😀 bence patiksiz alın