merveeedemir Deniz2961 bende kullanıyorum doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor 16. Hafta da başladım.
ikizlerinannesi97 Deniz2961 bende yeni kullanmaya başladım 1 hafta oldu 28 haftada başladım bacagımda kramp ve topallama başlayınca başlattı doktorum ama ne kadar kullanıcam bişey demedi
Deniz2961 maviananas merveeedemir ikizlerinannesi97 Sena646 bana ne zaman verdi hatırlamıyorum pek onemsemiyrdum.acikcasi ama dün kontrlde bebek 1 hfta geri çıkınca üzüldüm hemen btn ilacrlma baslim dedim😂🙈🙈🙈
Sena646 Deniz2961 bende kullanıyordum ama bıraktım şimdi magnorm kullanıyorum suda eritiliyor daha güzel 😅😅 ilaç içmekte zorlanıyorum da 😅😅😅
Sena646 Deniz2961 magnezyumla alakası yoktur kız ben ilaç verdiğinde hep düzensiz kullandım atamıyordum zaten 😅😅 beslenmene çok çok dikkat et en önemlisi o bence 😅😊🤗