gurbetcianne97 Mineoooo haftasına bağlı aslında. Bende ara ara olmuştu doktorum bağırsaklara baskı uyguladığı için normal demişti. Ama bu teşhis benim için geçerliydi sen yine de bi doktoruna danışsan iyi olur☺️
Mineoooo gurbetcianne97 haftamız 25+3 normalde bu zamana kadar kabızdım 3 4 gündür de böyleyim anormal olan herşeyden şüpheleniyorum ilk olup bilmeyince malesef
gurbetcianne97 Mineoooo benimde ilkti kaygılarını her ufak birşeyi sorgulamanı çok iyi anlıyorum. ☺️ Her ufak şeyde doktoruna danışmaktan çekinme en iyisini o bilir ❤️
Mineoooo -MinikveAnnesi- suyum az diye zaten sürekli içmeye çalışıyorum dikkat edicem buna da inşallahh 😊