Merhaba anneler 20 nisan gbi kanla karısık akıntı gelmişti o zaman 35 haftalık falandım nişan sandık doktor her ihtimale karşı bana ciğer geliştirici iğne verdi şimdi 37+6 oldum daha duruyor bebegm karnımda ama doktor aşagıda her an gelebilir dedi prş günü kontrolüm var bakarız cuma günü sezeryanla alırız dedi çünkü ben sezeryan istedim heryerim kaşıntıdan mahvoldu son zamanlar cok cektim şimdide korkuyrm bebegm saglıklı olacakmı olmayacak mı aklıma kötü kötü seyler geliyor korku olustu bnde allah izin verirse doğum 38+2 de dogum olmuş olcak bu normal mi . Kilosu en son 3 tü gecen hafta gttiğimde dua edin bana vesveselerim gecsin artık 🥹🥹🥹😭😭😭